Vše o nákupu

 

Výměna velikosti 

V případě, že si objednáte špatnou velikost oblečení nebo obuvi, je možné zboží vyměnit.

Máte dvě možnosti:

  • Objednáte si jinou velikost a objednávka Vám nezávisle na vrácení špatné velikosti bude odeslána. Po obdržení vráceného zboží Vám vystavíme opravný doklad a zašleme peníze na Váš účet. Tato možnost představuje nejrychlejší způsob vyřízení výměny zboží. 
  • Zboží zašlete na výměnu spolu s kopií faktury nebo objednávky, na kterou napíšete, za jakou velikost/barvu chcete vyměnit. Po obdržení výměnu provedeme a zboží Vám zašleme.

Připomínáme, že zboží určené k výměně by nemělo vykazovat známky opotřebování.

Při výměně velikosti zboží si dopravu hradí zákazník sám.

Zboží můžete zaslat na naší adresou jakoukoli přepravní společností (PPL, GLS, DPD, Zásilkovna atd..), případně můžete výměnu vyřídit osobně v naší prodejně.

Doba doručení 

"Doba doručení zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení zboží Vám bude sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená na e-shopu je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu."

 

"Náhradní plnění" 

Firma HOPP čestně prohlašuje, že ve sledovaném kalendářním roce 2025 je zaměstnavatelem zaměstnávajícím více než 50% zaměstnanců se zdravotním postižením a tím splňuje podmínku uvedenou v § 81, odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v platném znění.

„Náhradní plnění" musí být dohodnuto před nákupem zboží a je nutné uzavřít vzájemnou smlouvu o náhradním plnění. V žádném případě není možné vyžadovat „Potvrzení o náhradním plnění" dodatečně a bez předem uzavřené smlouvy!